Geplaatst: 13-05-2010 18:00
Nadat de cilinderkop bij revisiebedrijf is gerepareerd ( 4 nieuwe uitlaatkleppen, vlakken en nieuwe klepseals gemonteerd) heeft deze motor extreem veel olie nodig 1 Ltr op 200 km. Cilinderlektest uitgevoerd en er is een lek van 3 en 4 %, dit is ook heel goed.Ik heb de cilinderkop er weer afgehaald en het lijkt erop of er olie via inlaatkanaal naar binnen komt.
Heeft er iemand soortgelijk geval wel eens meegemaakt graag reacties.
Techneut