Geplaatst: 30-05-2010 20:33
de wagen heeft op de meest vreemde momenten knipperend olie lampje met zoemertje en een knipperend koelvloeistof/temperatuur lampje...
alle sensoren zijn al vervangen en het blok is ook reeds vervangen voor een met goede waardes. ondanks al deze ingrepen blijft het probleem bestaan.
Iemand suggesties? (het liefst ook iemand die uit omg. amersfoort komt aangezien ik die er dan mooi bij kan vragen ;) )
groeten,
Rutger