Geplaatst: 15-07-2011 13:50
Bij mijn Touran is een aantal keren de motor afgeslagen. Zowel stationair als rijdend. Na afslaan branden de lampjes als accu, olie enz niet!!
Na een paar tellen contact uit werkt alles weer normaal. Uiteindelijk na herhaaldelijk contact aan en uit te zetten geen last meer gehad.
Iemand bekent met dit probleem??
Uitgelezen met
nvt
Foutcodes
nvt