Geplaatst: 21-09-2010 22:52
Ik moet van deze a-klasse de gloeikaarsen vervangen, Ik denk dat de volledige collecteur gedemonteerd moet worden. Wat is de juiste weg om dit uit te voeren ? Ik zie dat dit nog een redelijk groot werk is .Kan iemand mij daarbij wat inlichtingen door sturen.
Alvast dank bij voorbaat ,
JOS?