Geplaatst: 23-09-2010 14:48
ik heb een passat 1.9tdi het volgende probleem
het abs en het esp lampje blijft branden
dealer geweest stuurhoeksensor defect dacht hij
sensor vern maar kunnen hem niet meer inleren
wie heeft hier mogelijk een antwoord op
gr