Geplaatst: 18-07-2011 9:56
Hallo, het volgende doet zich voor. Als ik een snelwegrit gereden heb gaat daarna bij stationair lopen het olieampje op het dashboard branden. Er zit genoeg olie in de motor volgens peilstokcontrole en ik heb onlangs de oliedruksensor boven in de kop vervangen. Nu zit er ook een oliedrukschakelaar in volgens ELSA database. Wat doet deze schakelaar, waar zit die precies en als deze vervangen wordt is dan mijn probleem opgelost. Dit probleem doet zich trouwens niet voor als ik een rit langs B-wegen gemaakt heb, dan blijft het lampje uit.
M.vr.gr.
Torsten Kort