Geplaatst: 23-09-2009 11:01
Als je de egr wilt afsluiten om te testen dan kan dit zonder meer.
Stekkers of slangetjes lostrekken zal wel niet gaan vanwege interne controles in de motor-computer. Een blind plaatje er tussen zal wel werken. Mogelijk krijg je na verloop van tijd een egr-storing (te weinig flow) maar dun je in ieder geval testen.
Mocht je blijvend willen afsluiten en je krijgt de foutcode te weinig flow, dan zal je een gaatje in het blindplaatje moeten boren. Begin dan met 6mm en eventueel daarna groter maken als de foutcode blijft komen.