Geplaatst: 13-09-2009 17:17
Beste Collega's
Een probleem met de voorbekrachtiging van de dynamo doet zich voor. Er is geen spanning op de D+ aansluiting van de dynamo als de wagen op contact staat.. Laadstroom en oliedruklamp op het dashboard branden niet op contact. Waar zit de betreffende zekering of bekrachtigingsrelais?
Alle info welkom, daar ik geen elektrisch schema van de wagen heb.
Alvast bedankt,
Kaizen