Geplaatst: 19-07-2011 20:21
het volgende is het probleem
Het rechts elecktrische raammechaniek werkt niet goed, hij kan alleen maar dicht en niet open ,(dus het motertje draait maar een kant op)ook de bediening aan de linkse kant voor de rechtse raam werkt ook niet.
De schakelaars links en rechts zijn overgezet met een identieke auto,ook het raammotertje is overgezet en zijn niet stuk.,ook de bedrading bij de A stijl deuropeningen is niet stuk.
Alleen wat ik weet is dat aan de rechtse schakelaar de paars witte draden niet beide aan massa liggen en bij een gelijke auto waar alles goed van funcioneerd wel . toch zover als ik de draad kan volgen is deze niet onderbroken.
Zit hier misschien ergens nog een module geplaats die stuk zo kunnen zijn