elecktrisch raammechaniek

2 reacties

Opgelost

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
agja
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Benzine

autotechniek

Lid sinds: 16-06-2011

Bijdragen: 12

Geplaatst: 19-07-2011 20:21

het volgende is het probleem

Het rechts elecktrische raammechaniek werkt niet goed, hij kan alleen maar dicht en niet open ,(dus het motertje draait maar een kant op)ook de bediening aan de linkse kant voor de rechtse raam werkt ook niet.

De schakelaars links en rechts zijn overgezet met een identieke auto,ook het raammotertje is overgezet en zijn niet stuk.,ook de bedrading bij de A stijl  deuropeningen is niet stuk.

Alleen wat ik weet is dat aan de rechtse schakelaar de paars witte draden niet beide aan massa liggen en bij een gelijke auto waar alles goed van funcioneerd wel . toch zover als ik de draad kan volgen is deze niet onderbroken.

Zit hier misschien ergens nog een module geplaats  die stuk zo kunnen zijn