Geplaatst: 23-04-2012 19:36
hallo iedereen
deze wagen wil soms niet starten (zie storingen bijlage)
wat raar is dat hij een storing geeft van versnellingsbak regelapparaat terwijl hij een manuele versnellingsbak heeft
wat denken jullie?
alvast bedankt
Uitgelezen met
VAS