Geplaatst: 24-04-2012 17:28
Goedemiddag,
We hebben hier een volvo 70 2,5 20v T na 20 minuten stationair draaien begint de auto blaauw teroken.... als je dan gas geeft een enorme blaauwe pluim daarna geen blaauwe rook meer en vervolgens herhaalt het verhaal zich weer!!!Vraag hebben jullie ervaring met turbo,s van deze type motoren gaan ze wel is kapot ?? olie verbruik valt mee (volgens klant) turbo is ook vrij duur +/- 1000 euro
Uitgelezen met
bosch
Foutcodes
geen