Geplaatst: 01-08-2016 19:48
Deze audi is hevig ratelend en met storingslampje in garage gekomen, de distributie ketting ligt zo slap dat de nokkenassen reeds enkele tanden versprongen is. Een wonder dat ie nog liep. Het lijkt erop dat de spanner defect is. Besloten de gehele ketting met geleiders en spanner te vervangen.
Nieuwe kettingset en spec. gereedschap reeds onderweg (Weber tools WT2046)
Kan iemand misschien een in-uitbouw beschrijving plaatsen? over het gehele net (nog) niets over te vinden.
Motor code CABD 2008