3 reacties
Lid sinds: 11-06-2009
Bijdragen: 52
Geplaatst: 07-12-2009 9:46
wie heeft er kaas gegeten van lada??? houd in bij elke bedrijfsomstandigheid denk dat gasklepsensor defect is.. wie heeft meetwaarden?? mis een stukje bij het openen van de gasklep., gr bob