Geplaatst: 31-05-2010 11:54
Moge,
Schoot me gisteravond nog te binnen, heb en keer bij een berlingo (was wel een diesel) een slechte massa verbinding op de bak/motor gehad.
Het zou zo kunnen zijn dat bij accelereren de ionistiespanning te hoog licht door een slechte massa en hij nauwlijks door de compressie heen kan vonken.
Het is maar een ingeving mischien heb je er wat aan.
Gr,
Marco