ketting splitsen of ?????

5 reacties

Opgelost

Merk
Mercedes-Benz
Model
S-klasse
Type
TYPE W126 - C126
Onderwerp
Motor
Motorcode
m110.989
Eerste inschrijving
januari 1983
Brandstof
Benzine

beverts

Lid sinds: 16-09-2009

Bijdragen: 4

Geplaatst: 06-03-2010 18:59

ik heb hem weer in elkaar en ja het makkelijkste is het om de ketting te splitsen.je kan dan het nokken as huis en tuimelaars compleet kaar maken en op de kop monteren.maar let wel op dat je niet de nokken assen t.o.v elkaar verdraaid.de kleppen raken dan elkaar omdat ze schuin in de kop geplaatst zijn en gaan dus krom.stellen doe je dus pas als de kop met ketting weer gemonteerd zijn.in ieder geval bedankt voor het mee denken