Geplaatst: 27-04-2012 9:28
We hebben hier een caddy staan die we opgehaalt hebben waarvan de olie lamp brande en olie gecontroleerd was oke maar bij de werkplaats aangekomen en starten rammelde de motor hydrolische klepstoters geen olie de klepdeksel gedemonteerd en even laten laten en geen drup olie komt er dus na een aantal seconde afslaan heeft er iemand dit al eens meegemaakt? Alvast bedankt. Gr