Geplaatst: 04-07-2015 18:03
geachte forum leden.
wij hebben een skoda fabia 1,4 tdi 80 combi binnen met het volgende probleem
oliedruk lampje is gaan branden op de oprit naar snelweg
na enige tijd hield hij er mee op met een ratelend geluid uit het onderblok
na demotage van het carter bleek de ketting van de oliepomp doormidden
duidelijk door geweld uit elkaar getrokken
alles draait echter soepel, oliepomp,balansas en tandwielen
wie heeft hier ervaring mee en wat moet er nog meer vervangen worden dan ketting en spanner ?
Uitgelezen met
cmt
Foutcodes
geen