Geplaatst: 23-09-2010 21:31
bij deze auto knippert met afremmen het oliedruklampje als de motor goed warm is
de auto werd binnengebracht met een defecte turbo, carter verwijdert en oliepomp schoongemaakt ivm vervuiling (roet overal) natuurlijk olie en filter
turbo en leidingen vervangen, alles prima maar na proefrit van 15 km begon bij het afremmen het oliedruklampje te knipperen.
waar o waar zit de oliedrukschakelaar, ik wil deze verwijderen om een oliedrukmeter aan te sluiten
om te kijken wat er gebeurt
Gemeten
wil de oliedruk nog meten
Uitgelezen met
niet uitgelezen