4 reacties
Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 14
Geplaatst: 24-09-2010 13:44
Tijdens rijden is het alsof het contact uit gezet wordt .
Dit duurt enkele seconden, waarna alles weer goed werkt.
Geen foutmeldingen uit de OBD