7 reacties
Opgelost
Lid sinds: 09-11-2010
Bijdragen: 362
Geplaatst: 01-05-2012 8:31
Heren,
Voor de inbouw van een cruisecontrol heb ik het snelheidsignaal nodig.
Kan iemand mij vertellen waar deze (makkelijk) af te tappen is?