Geplaatst: 01-05-2012 10:19
Collega's,
De Ford Focus 1.6 HDI maakt een rammelend/tikkend geluid aan de distributiezijde van de motor. Het meest duidelijk bij ongeveer 1100-1200 rpm. Het zit niet in de hulp aggregaten, want de multiriem heb ik er af. Bovenste distributiekap is er af en met een stethoscoop kan ik daar ook niet veel ontdekken. De motor loopt verder goed, rookt niet. Kunnen verstuivers lawaai gaan maken? Wie heeft er ervaring mee?
Alvast bedankt voor het mee denken.
Rikus
Uitgelezen met
n.v.t.