Geplaatst: 29-07-2011 19:25
Hallo,
ik heb hier een camper waarvan een uitlaatklep is afgebroken.
De distributietiming vlgs. autodata gecontroleerd en staat goed. Nieuwe riem met strepen gemonteerd.
Toch hebben de uitlaatkleppen de zuigers geraakt. De klepspeling is afgesteld.
De motor maakt na de reparatie bij 2000 omw. nog een geluid of de kleppen de zuigers toch iets raken.
Heeft iemand ook zo iets meegemaakt??
Is het verstandig om de nokkenas een tandje later te zetten??
Gemeten
Dist timing
Uitgelezen met
--
Foutcodes
--