Geplaatst: 29-09-2010 17:22
We hebben hier een Polo 1.6 (AEE) van 1997. Deze is naar ons toe gesleept. De klant heeft hem gekregen, op weg naar hem toe is de auto stilgevallen en slaat sinds dien niet meer aan
Hij heeft zelf de accu vervangen.
Nu staat hij hier en hebben we van alles gecontroleerd, uitgelezen, geen storingen.
Hij heeft wel een vonk (voor zekerheid andere bobine geprobeerd helpt niet)
Hij heeft brandstof druk (4 bar, zou 3 moeten zijn volgens autodata, via drukregelaar op 3 bar gezet geen verbetering)
Er is ook compressie en distributie staat op tijd.
Het enige waar ik aan twijfel is de inspuit tijd, deze is tijdens starten rond de 40ms. Ook spuit hij alle 4 tegelijk in (is dit normaal bij deze motor?) Er komt ook best wel een sterke straal uit.
Na even starten slaan ook meteen de bougies nat.
Iemand nog een suggestie?
Uitgelezen met
KTS 340
Foutcodes
geen