Geplaatst: 08-07-2015 15:34
ik heb een ontbrekende aansturing bobine circuit a .
bougies 1 en 4 vonken niet het pulsen vanaf bobinecicuit a ontbreekt.
wie heeft dit wel eens gehad ?
de foutmelding slaat hier ook op en meld cicuit a.
vr dank,
schouten