Geplaatst: 12-08-2016 15:36
Na het starten bij wegrijden geen vermogen tot +- 3000 omw/min daarna gewoon goed vermogen, ook als je weer stopt en weer optrekt is alles in orde. totdat je de motor opnieuw start dan begint het weer van voor af aan. wij hebben het gevoel dat dit gekomen is nadat er een andere versnellingsbak is gemonteerd. Misschien de tork controll? als je de traktiecontrol uitschakeld maakt het geen verschil.
Gemeten
geen dtc's
Uitgelezen met
autoboss