Geplaatst: 15-08-2016 4:25
DE auto stottert en schokt bij optrekken, warm en koud.
Uitgelezen, geen foutcodes, filters en bougies in orde.brandstofreiniger erdoor, en spuitbus in luchtinlaat gebruikt, reinigen.\ bougiekabels in orde.verder geen vacuumlekken.klant zegt het is ook een week goed geweest, en nu weer niet goed.(voor dat er een naar gekeken werd)
wat opvalt, is dat als ik de tankdop eraf haal, het een stuk beter is. dus heb de tankontluchting bekeken, dat is zo te zien in orde. klant tankt ook wel es in Duitsland....
Co en viergastest is goed/
Iemand een idee, filter in tank ? zit die daar bij deze auto's
Gemeten
viergastest foutcodes uitlezen( geen)
Uitgelezen met
bosch