7 reacties
Lid sinds: 07-05-2010
Bijdragen: 14
Geplaatst: 17-05-2010 10:03
Er zit een I S C klepje op deze zit op het smoorklep huis het betreft een hulp lucht klepje voor stationairloop .
Deze moet vervuild zijn .
Deze is 3 draads .