Geplaatst: 30-09-2010 18:46
Ik heb een toyota carolla E11 uit 2002 meteen peugeot 1.9D motor [1-Y], deze stottert en houd iets in bij decelereren en acceleren vanuit rijden stationair. Een bosch diesel service heeft al een reparatie aan de gasklep potmeter/aanslag gedaan, dit heeft de klacht al sterk vermindert. Toch zit het er nog iets in, wat niet lekker rijdt.
Uitgelezen met
bosch kts
Foutcodes
0