Geplaatst: 05-08-2011 16:47
ik heb hier een opel vectra c gts staan, en daar blijft het remlicht van de trekhaak van branden zodra de verlichting wordt ingeschakeld, zonder verlichting werkt alles correct. Er is al een nieuwe moduultje van de trekhaak ingekomen maar dit heeft geen effect. ik heb contact gehad met esc electronics die zeggen een massa probleem.
er staat spanning op het remlicht omdat deze zwak brand (stadslicht) en zodra je remt word deze feller. dit signaal gaat naar het trekhaak moduul alleen er blijft gewoon constant spanning op staan met ingeschakelde verlichting???
wie helpt mij verder????
Uitgelezen met
launch diag
Foutcodes
geen