Geplaatst: 08-08-2011 16:52
hallo,
ik heb vandaag een t4 2.5tdi binnen gekregen met gebroken d-riem. de klant (een boer) heeft zelf al even de kop eraf gehaald en laten reviseren. en nu de vraag aan mij kun jij hem even dicht bouwen en op tijd zetten. geen probleem zei ik. maar nu kan ik in de bak geen merkteken vinden. heb de 1e zuiger op bdp gezet en op het vliegwiel in de bak naar merktekens gezocht maar zie echt alleen die op de bak zitten en niet die op het vliegwiel. iemand dit al een keer gehad. en een tip als ik zo de zuiger op bdp zet kan ik er altijd 1 of 2 tanden naast zitten lijkt me niet echt handig.
dus graag tips of tricks
Uitgelezen met
-
Foutcodes
-