Geplaatst: 17-09-2009 19:40
Even een vraagje.
Jij heb bij TIS2000 foutcodes opgezocht. Kun jij me vertellen waar ik die kan ingeven? Kun je ook werkplaats info hierin vinden. Bijvoorbeeld hoe je iets los haalt?
Ik heb TIS nog maar net en heb nog niet alles kunnen vinden.
Alvast bedankt,
Iwan