Geplaatst: 16-12-2009 19:33
Hoi Pino,
Waar werk jij. Wij hebben slechte ervaringen met Ford dealers bij ons in de buurt. Wellicht kunnen we kijken of jullie in de buurt zitten en vervolgens met jullie samenwerken. Auto's kopen, onderdelen maar ook hulp aan ons.
Groeten Iwan