3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 30-11-2007
Bijdragen: 194
Geplaatst: 22-04-2010 13:14
er zit een vacuum slang aan de motor op hoogte ongeveer bijna vooraan linkerzijde je moet wel het gasklephuisloshalen en zo kijk maar gaat vaak kapot en gaat de motor slecht stationair lopen