Geplaatst: 17-07-2015 17:43
Beste,
Kan iemand mij vertellen op hoeveel graden je de pompverstuivers moet afstellen van een volkswagen motor met motorcode BMM?
Ik heb verschillende afstellingen gevonden maar welke is nu de juiste? Is het 180, 225°, 270° of....?
Alvast bedankt.
Mvg Jeroen.