Geplaatst: 01-10-2010 21:30
Motor gaat af en toe na starten onregelmatig lopen. Loopt dan ook verhoogd stationair.
Bougies zijn vervangen en onlangs is ook de gasklep vervangen. Motorlampje gaat branden maar geeft geen knippercode. Storing kan zich zowel bij warme als koude motor voordoen. Als motor goed loopt blijft het ook goed. Als motor gestart wordt en in storing gaat, blijft het zo tot de motor uitgezet wordt. Als je gaat rijden met de motor in storing dan blijft de motor ook in toerental varieren