Geplaatst: 04-10-2010 16:40
Goedendag allemaal
Een klant van mij heeft een transporter 1.9TD welke met veel pijn en moeite aan de 80 km/h komt.
Egr werkt netjes en ook de wastegate sluit goed af alleen bouwt hij naar mijn idee niet genoeg druk op, bij gasgeven kan ik de turboslang nog redelijk goed indrukken.
Er zijn ook geen rare turbogeluiden hoorbaar.
wie weet raad?
Alvast bedankt voor het meedenken.