Geplaatst: 04-10-2010 19:51
goede avond
probleem met rustig op trekken,motor houd dan lichtjes in maar dan in zagende beweging,wel niet wel niet,op hoge snelhijd geen last,tenminste niet voel baar,stotionair loopt ie ook wat onrustig,bij vors op trekken geen last,egr ontkoppelt door dummy,al een jaar ,prbleem de laaste maand,uitgelazen maar geen fout codes,denk zelf aan de lucgt massa meter of kat die half verstopt zit,maar dan moet je meer problemen hebben denk ik ,verbruik 1op 17 bedreft 1,9 dci
wie o wie heeft raad,alvast bedankt voor mee denken
Uitgelezen met
auto dignos en texa