Geplaatst: 10-08-2011 11:45
Hallo medemonteurs.
Ik heb als service auto de nieuwe caddy met de nieuwe poloneus en nu gaat hij voor de 3de keer al naar de vwdealer terug omdat de aanvoerleiding van de turbo lek is.\
Weet iemand hoe dit kan want de dealer weet dit niet en de lekkage wordt wel weer netjes opgelost maar ik ben weer mijn bus kwijt voor een paar uur.
Om gek van te worden.
Nu zijn wij bezig met parkeersensoren inbouwen in een nieuwe polo met identiek de zelfde motor en hier lekt hij ook en deze auto heeft ook een kilometerstand van 12000 km.
Dus bij de polo is dit probleem ook.......
Dus weet iemand hoe dit kan om dit te voorkomen want ik wordt er gek van.
Ik doe er waarschijnlijk niets aan maar als er een oplossing is kan ik dit doorgeven aan de dealer en kijken of hun er iets mee kunnen.
Groeten Jeroen
Gemeten
niets
Uitgelezen met
niks
Foutcodes
0.0