Geplaatst: 03-01-2013 16:08
Stationair loopt de motor onegelmatig en te stampen. Op toeren loopt de motor op 4 en een half cilinder.
Je merkt geen vermogensverlies
Gemeten
Compressie is goed Timing is goed
Uitgelezen met
Bosch KTS
Foutcodes
Geen Foutcodes