8 reacties
Opgelost
Lid sinds: 29-05-2009
Bijdragen: 18
Geplaatst: 05-11-2009 8:52
Compressie lijkt mij ook erg laag, als je een cilinder lek test doet, weet je meteen waar hij druk verliest en dus of je het in het onderblok moet zoeken of in de cilinderkop.