Geplaatst: 06-10-2010 14:47
Hierbij wilde ik een nieuwe discussie starten en wel met het volgende :Het AMT garage forum is voor professionals,maar als ik soms de namen ziet van topic starters en die antwoord geven,denk ik dat ik op een andere site terecht bent gekomen.
Een kleine greep :firediver,stamper,friek,clips,zorg,wiel,bluefoxamazone,bleiegeit,en dan als klap op de vuurpijl soepkip.en ga zo maar even verder.
Het moet toch mogelijk zijn om bij aanmelden gewoon je voornaam en een gedeelte van de achternaam op te geven, en dit laten weergeven.Dit staat volgens mij toch wel een stuk beter.
Dus mijn vraag aan Tom,kan dit geregeld worden?En kan het veranderd worden.En wat denken de leden hiervan,komt u maar.
vr.gr.jan