Geplaatst: 21-07-2015 12:26
Bij deze Corsa is na het afremmen voor een bocht en bij het weer optrekken een hoge fluit toon ontstaan, Turbo as heeft geen spelling, draait soepel rond, ook met de slangen er af blijft het fluiten bij verhogen toerental dus daar is geen lucht lekkage, slang wasegate afgeknepen geeft ook geen verandering, mogelijke sugesties voordat ik de Turbo ga vervangen
Foutcodes
geen