Geplaatst: 13-05-2012 19:13
hallo. ik vraag nooit iets .
maar nu moet ik wel.
heb hier een auto waar van het portier niet meer op de afstandb open gaat.
ook niet met de sleutel. geen spaning.
hoe krijg ik nu de deur open.
met draadje geprobeerd geen succes.
wie o wie weet hoe ik nu in de auto kan komen.
mvg jaap