5 reacties
Lid sinds: 19-06-2008
Bijdragen: 4
Geplaatst: 13-05-2012 21:26
Hallo,
Ik heb een Opel Corsa van 2012 en wil een subwoofer Pioneer TS-WX11A aansluiten. Heeft iemand daar ervaring mee? Kan je dat zelf aansluiten? Hoe kan ik de radio/CD console afhalen?
Groet
Akina