Aansluiten subwoofer Pioneer TS-WX11A

5 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Corsa-D
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2012
Brandstof
Diesel

akina

Lid sinds: 19-06-2008

Bijdragen: 4

Geplaatst: 13-05-2012 21:26

Hallo,

 

Ik heb een Opel Corsa van 2012 en wil een subwoofer Pioneer TS-WX11A aansluiten. Heeft iemand daar ervaring mee? Kan je dat zelf aansluiten? Hoe kan ik de radio/CD console afhalen?

Groet

Akina