Geplaatst: 16-08-2011 9:23
hallo ik heb hier een nissan Qashqai staan deze auto komt omdat hij slecht loopt
en hij loopt ook op drie cilinders hij geeft geen foutcode aan dus denk dat dit een bobine is
Maar met het demonteren van het inlaat spruitstuk zat er nogal veel olie in het gasklephuis
en in het inlaat spruitstuk ook met starten komt er erg veel rook uit de peilstok
heeft iemand misschien al zoiets dergelijks met zo een auto meegemaakt ???
misschien carterventilatie dicht ???
Uitgelezen met
snap on SOLUS pro