loopt op drie cillinders en rookt uit peilstok

8 reacties

Opgelost

Merk
Nissan
Model
Qashqai
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.0L MR20DE
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
Benzine

jeffrey

Lid sinds: 07-07-2008

Bijdragen: 162

Geplaatst: 16-08-2011 9:23

hallo ik heb hier een nissan Qashqai staan deze auto komt omdat hij slecht loopt

en hij loopt ook op drie cilinders hij geeft geen foutcode aan dus denk dat dit een bobine is

Maar met het demonteren van het inlaat spruitstuk zat er nogal veel olie in het gasklephuis

en in het inlaat spruitstuk ook met starten komt er erg veel rook uit de peilstok

heeft iemand misschien al zoiets dergelijks met zo een auto meegemaakt ???

misschien carterventilatie dicht ???

Uitgelezen met

snap on SOLUS pro