Geplaatst: 08-01-2013 19:41
Goedenavond graag zou ik het antwoord krijgen op mijn vraag: De binnenverlichting van mijn auto tw een Omega van 2001 werkt niet goed!
Als ik de auto met afstandbediening open, brand binnen verlichting even en gaat vervolgens weer uit.
Als ik de portieren open gaan wel de lampjes in de portieren branden echter niet het binnenlicht.
Lichtschakelaar als ik deze uittrek gebeurd er ook niets,deze heb ik ook verwisselt.
Schema kan ik niet over beschikken staat tegenwoordig in computer moeilijk moeilijk etc bij dealer.
Verwacht zelf dat er nog iets van een moduul tussen geschakelt zit of iets dergelijks.
Wie helpt mij aan schema van dit circuit of weet het antwoord