Geplaatst: 07-10-2009 19:15
ik heb een probleem met een rover 216 met startonderbreker. na vervanging van drukgroep start de auto niet mee. weet iemanmd hoe je de sytartonderbreker kan resetten?? schijnt iets met de sleutel en het deurslot te zijn
Mvg Paul