Geplaatst: 08-10-2010 21:07
Het raam van bestuurders portier gaat nier open, als ik de centrale knop gebruik om alle ramen te laten open of sluiten gaat het raam van het bestuurders portier niet mee.
Bij bediening van de knoppen welke in het bestuurders portier zitten reageerd geen enkel raam.