Geplaatst: 11-10-2010 17:48
Bij deze vivaro, 19dci 74 kw blijft heel regelmatig het elektronische gaspedaal hangen,komt met opschakelen erg langzaam terug in toeren,voor een vlotte rijder een probleem, voor een erg rustige rijder valt er goed mee te leven.
Geen storingscodes ,ook niet in het verleden problemen geweest.
Wie weet raad??