Geplaatst: 22-08-2011 16:15
Beste,
Iemand die enig idee heeft of deze sensor met bruine kleur moet aangesloten worden (zie foto/link)? Ik heb de wagen nog niet uitgelezen op eventueel temperatuurwaardes, maar misschien zijn er mensen die deze motor gewend is en direct kan zeggen of al dan niet deze sensor moet aangesloten worden of niet.
imageshack.us/photo/my-images/845/1001012m.jpg/
Extra vraag kan deze beschermkap? gedemonteerd worden of is het een deel van de inlaatcollector? Omdat er 3 lange bouten aanwezig zijn en mij toch enigzins laten merken dat dit kan gedemonteerd worden.