Temperatuursensor op thermostaathuis?

3 reacties

Opgelost

Merk
Citroën
Model
Saxo
Type
Saxo
Onderwerp
Elektronica, Motor
Motorcode
NFX
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

m4lossi

Lid sinds: 19-08-2011

Bijdragen: 12

Geplaatst: 22-08-2011 16:15

Beste,

 

Iemand die enig idee heeft of deze sensor met bruine kleur moet aangesloten worden (zie foto/link)? Ik heb de wagen nog niet uitgelezen op eventueel temperatuurwaardes, maar misschien zijn er mensen die deze motor gewend is en direct kan zeggen of al dan niet deze sensor moet aangesloten worden of niet.

 

imageshack.us/photo/my-images/845/1001012m.jpg/

 

Extra vraag kan deze beschermkap? gedemonteerd worden of is het een deel van de inlaatcollector? Omdat er 3 lange bouten aanwezig zijn en mij toch enigzins laten merken dat dit kan gedemonteerd worden.

 

imageshack.us/photo/my-images/195/1001009q.jpg/